08 juli 2010

Google Reader

Jag har två olika konton i Google Reader.

Konto 1:På konto 1 försvinner de lästa blogginläggen vartefter jag har läst dem. Inga lästa blogginlägg ligger kvar.

Konto 2. På konto 2 är det precis tvärtom. När jag har läst blogginläggen så ligger gamla blogginlägg som jag redan läst kvar.

Jag har jämfört båda kontona men kan inte hitta några skillnader vad gäller markerade rutor etc, men något måste ju skilja de båda kontona åt. Någon som vet vad jag ska göra för att få konto2 att se ut som konto 1 som det första?

Tack på förhand att du tog dig tid att läsa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
I min reader kan jag ovanför själva inlägget välja om jag vill "show new items - all items". Beroende på vilken jag klickar ser jag ALLT eller bara olästa inlägg.
Hoppas detta hjälpte!
/Helena

Öpedagogen sa...

Tack snälla rara du! Nu är det fixat. Bad vore livet utan nätvänner:)