06 januari 2010

Twittrande och bloggande lärare

Jag skickar ett stort tack till alla twittrande, bloggande och kommenterande lärare, rektorer, forskare och annat skolfolk runt om i världen. Tack vare er förändras hela tiden min syn på lärande, elever, texter, matematik, IT ... ja allt som har med skolan att göra - och det är så fantastiskt roligt! På köpet får jag nya vänner runt om i vårt avlånga land, dagligdags!

Vad vore mina elever och jag utan er?

Jag har fullt upp med att läsa och fundera kring det som ni skriver om och länkar till. Jag tror nästan att jag skulle behöva vara ledig i ett par månader för att läsa och fundera ikapp, för jag har så mycket som jag tänker på. Ibland känns det som att det är så mycket att det är svårt att få grepp om det - men det är väl det kaosartade som kallas utveckling =).
Bild: Öpedagogen

Inga kommentarer: