22 november 2009

Ett dött batteri

Att logga ut från sitt arbete är faktiskt helt fantastiskt, underbart, skönt, behövligt, inspirerande, påfyllande - ja helt nödvändigt! Tror till och med att jag skulle kunna tänka mig att göra något helt annat för tillfället - skriva en bok, fotografera, ha en fotoutställning (jag har redan ett färdigt koncept) promenera, resa, eller göra absolut ingenting. Måste bara kamma hem en storvinst först ;)

Jag känner mig som ett batteri som behöver plockas ut ur sin motor, ställas åt sidan ett tag för att till sist kopplas ihop med startkablar för att återigen kunna fungera som sig bör.

4 kommentarer:

anna-lena sa...

Jodu Marie, jag tror nog att många av oss känner så.... just nu är jag på skolan för att kopiera ett antal nationella prov i matte som skolinspektionen inte tror mig om att kunna rätta, utan ska ha in. Hur sjukt som helst.... Jag hänger med pådin fotoutställning!

Annica sa...

Vinner jag pengar sak jag omedelbart sponsra dig. Jag vill ju att du ska må bra. Jag älskar dig!

Öpedagogen sa...

A-L: välkommen på fotoutställningen, jag skickar en inbjudan när det blir dags.
Annica - Väntar med spänning =)

Per Falk sa...

Ta hand om dig... (jag skall försöka ladda mina batterier ikväll)