23 oktober 2009

Skolforum 2009

Jaha, så börjar Skolforum att närma sig, måndag och tisdag ska jag vara där. Hur sjutton ska jag hinna med allt som står till förfogande? Ja, ja det löser sig säkert på ett eller annat sätt. Det är väl bara att vandra runt, slå sig ner och stanna till för att prata med någon. Ska gå på Teachmeet på måndagskvällen - verkar vara en intressant träff med fokus på IKT.

Hoppas självklart att jag ska träffa en och annan bloggare och självklart ni som läser och kommenterar. Frågan är bara hur man ska veta vem ni är? Kanske borde vi ha någon fånig hatt på oss, så man vet - nja, det löser sig säkert på något sätt. Det gäller att lusläsa allas namnbrickor - och hur lätt är väl det?!

Kommer du att besöka Skolforum? Skriv gärna en kommentar, så kanske vi ses.

2 kommentarer:

anne-Marie sa...

Jag är där, min rektor kommer, och en god kollega... vi träffas på Teachmeet, jag ska tala i 7 minuter, sedan har jag föreläsning på tisdag. A-M

Öpedagogen sa...

Vad roligt! Då ses vi!