04 augusti 2009

Vokiidé

Jag har en idé.
En lärande Vokiidé.
Det kan bli en väldig liten idé.
Eller så blir den en stoooooor idé.
Vill gärna skriva mer om detta.
Man ska ju dela med sig i dessa tider.
Men denna idé "snålar" jag lite med.
Håller den för mig själv.
Gör er lite nyfikna.
Men när den väl är sjösatt, delar jag gärna med mig.
Vore roligt om just dina elever kan vara med i denna lärande Vokiidé.
Ålder på eleverna?
Spelar ingen roll - alla är varmt välkomna.
Vokiidéen kan bli lokal, nationell och även internationell - GLOBAL.
Det enda som krävs är en dator och någon minut varje dag.

Hoppas att du nu är lite, lite nyfiken =)

3 kommentarer:

femfemman sa...

Ja, jag är nyfiken ... jag vill gärna ha lite nationella kontakter också.. inte bara internationella. Vill gärna vara med! Även om jag inte vet nå´t... : )Anna-lena

Öpedagogen sa...

Jag återkommer :)

anthu sa...

också nyfiken, väntar med spänning på närmare pres :D