31 juli 2009

Bloggsemester

Det märks att det är semestertider. Uppdateringarna på de bloggar som jag följer är så där lagom frekventa. Under en längre period under sommaren har det varit sparsamt med nya inlägg - istället har jag följt en del av bloggarna på bl a Twitter och Facebook - där skrivs det om bad, konserter, resor och allehanda semesterrelaterade göromål. Det är precis så det ska vara. Själv har jag inga som helst skoltankar att blogga om. Jag funderar varje dag på vad jag ska skriva om här på Öpedagogen - men NEJ, det dyker liksom inte upp något.

Nu är det ca 2 veckor kvar innan arbetet drar igång igen. Då kommer bloggen att fyllas med det som Öpededagogen är till för - SKOLFUNDERINGAR OM ALLT SOM HAR MED SKOLAN ATT GÖRA.
Bild: Öpedagogen

1 kommentar:

annemarie sa...

Känner igen det där. Det blir skolfrågor då skolan börjar. Nu skriver jag om allt som faller mig in. A-M