14 juni 2009

Öpedagogen ändrar tillfälligt skepnad ...


När jag startade denna blogg för snart ett år bestämde jag mig för att den enbart skulle innehålla det som har anknytning till skolan och så har det varit (och ska så bli när höstterminen startar igång igen).

Nu närmar sig sommarlovet och för mig är det väldigt viktigt att lägga skoltankarna på hyllan när jag är ledig. Jag tänker på tok för mycket skolfrågor då jag jobbar därför måste jag "stänga av" några härliga sommarveckor för att sedan slå på igen när skolstarten börjar närma sig. Detta innebär att jag nu kommer att frångå det som jag bestämde då Öpedagogen startade - de blogginlägg som kommer under sommaren kommer inte enbart ha skolkaraktär, utan blir lite mer privata. Att sluta skriva i bloggen kan jag inte och vill inte starta igång en blogg av mer privat karraktär. Ni får helt enkelt stå ut med privat skvaller, vardagsbekymmer och andra triviala ting =)

Öpedagogen ändrar med andra ord tillfälligt skepnad till Ömamma, Öfotograf, Ögolfare, Öbokslukare, Öpromenerare och Ö.............
Bild: Öpedagogen

4 kommentarer:

femfemman sa...

Tycker att det är en utmärkt idé. Ska bli spännande att höra om något annat än skoltankar! Ha en bra start på sommarlovet - jag jobbar idag och i morrn .. sen är det slut! Anna-Lena

Anki sa...

ska bli spännande att läsa vad du har för dig på ön...
Trevlig sommar!

Indriel sa...

Mäkta bra idé !!
= )

Janne sa...

HEJSAN
Det är svårt att bibehålla den pedagogiska tanken på lovet, man stänger av hjärnan lite, inte helt men lite... varför skulle det vara ett problem, det är ju som på TV, bara repriser allt har paus liksom... Kör på det! Jag tänker göra det på min blogg iaf...
Fortsätter att titta på din blogg varjegång i alla fall... Ha det "gött" i sommarvärmen! JANNE