09 februari 2009

Smartboard del 5

Idag har jag och min kollega gått en onlinekurs om Smartboard eller framför allt om deras Notebook 10.0. En grundkurs för oss gröngölingar på området. Några nya saker dök upp, så nu är det bara att fortsätta att förkovra sig med engelska manualer, besök på Smartklubben och pröva, pröva .... Jag funderar på var jag ska få tid ifrån. Har ingen aaaaaaaaaaning!!! Pratade med kollegan på väg hem i bilen idag. Jag önskar mig en hel veckas lektionsfri tid för att få möjlighet att få lära mig mer. Men den önskan lär aldrig gå i uppfyllelse. Så det blir till att sno åt sig lite tid här och lite där . Jag gillar inte att "dutta" när jag ska lära mig - jag vill ha kontinuitet. Oj det här börjar låta gnälligt därför slutar jag bums!

2 kommentarer:

Morrica sa...

Sportlovet, kanske?

Öpedagogen sa...

SPORTLOVET???? Då ska man ju vara ledig ;)