15 februari 2009

Framtidens lärande - är här och nu!

Sitter med DIU:s inbjudan till den nationella konferensen "Framtidens lärande - är här och nu!" framför mig. JAG VILL ÅKA!!! men hur sjutton ska jag få tag på 2500 kronor??????

Jag vill vara där och vara delaktig, jag vill få bekräftelse på de tankar jag har kring IT användandet i skolan och jag vill ha påfyllning när det gäller andras tankar kring IT. Hmmmm - man kanske får sätta sig och sjunga utanför Åhlens och hoppas att några vänliga själar vill slänga ner en slant i min hatt ...

2 kommentarer:

IT-mamman sa...

Synd, synd! Vet inte heller om jag kan åka dit. Ska vi sjunga ihop? Är du alt eller sopran?

Öpedagogen sa...

Nu är det definitivt klart att jag inte åker - finns inga pengar. Men jag sjunger gärna tillsammans med dig. Hmmm - jag är nog mer alt än sopran ...