08 januari 2009

Resan

Då jag i höstas engagerad mig i eTwinning fick jag möjlighet att göra en intresseanmälan till en Workshop i Nederländerna. Jag fick motivera varför jag skulle åka med (kommer faktiskt inte ihåg VAD jag skrev.... ehh?). Döm om min förvåning när det damp ner ett mail i går där de hade nöjet att gratulera mig då jag hade valts ut att få delta i eTwinnings kompetensutveckling i Nederländerna i februari. Vi är bara 3 stycken från Sverige som ska delta. Resa, konferens och mat - allt är betalt. Det är bara att packa och bege sig iväg på en resa - jag är helt omtumlad och kan knappt förstå det. Workshopens tema är "Creativity and innovation" - det låter spännande och kan förhoppningsvis utveckla det pedagogiska (gällande IT) i vår skolas utbyte med en skola på Sardinien. Jag får återkomma till resan då jag, antingen är där eller när jag kommer hem. Jag får också möjlighet att prata engelska - i 3 hela dagar - det ska bli kul och se hur man håller på den internationella marknaden ;D
Bild: Öpedagogen

1 kommentar:

joha88 sa...

som sagt ett STORT GRATTIS till resan och oj vad jag är nyfiken på vad du lär dig...