08 januari 2009

ASUS

Idag fick vi en liten Asus till vår skola. Jag trodde att jag skulle tycka om den, men den var ju så himla liten. En spontan kommentar från en av eleverna var: - Den där får man nog ont i ögonen av när man ska läsa på skärmen. Och jag håller med honom. Fingrarna fick liksom inte heller plats. Usch vad jag klagar - man ska se saker och ting positivt, jag ändrar mig direkt - VI HAR FÅTT EN LITEN ASUS IDAG - WOW VAD ROLIGT (för det tycker jag verkligen)!! Och det är inte jag som ska använda den mest, det ska eleverna - och de har lite mindre fingrar än mig ... Och jag behöver kanske lära känna den lite innan jag gillar den mer - jag återkommer...
Bild: Öpedagogen

2 kommentarer:

joha88 sa...

They say that first impressions last...

men jag ser framemot att höra vad du tycker om ett tag.
Grattis!

Öpedagogen sa...

Jag hoppas att jag har fel. En elev prövade idag och var sååååååå förtjust med den lilla. Surfade runt i cyberspace -fungerade toppen