21 december 2008

Tidig julklapp

I vår skola ska vi få en Smartboard.
Gissa vems klassrum den ska placeras i?
Japp - i mitt klassrum .... :D :D :D.

En ny teknik ska göra intåg i MITT klassrum och jag ser med stor spänning fram emot att tekniken och jag ska mötas. Jag ska lära nya saker och utveckla lärandet, både för mig och mina elever. Nu vill jag lära mig massor om Smartboard och jag hoppas att Smartboarden öppnar mina lärarögon och leder mig in på nya, outforskade lärvägar.
Bild: Öpedagogen

4 kommentarer:

Caroline sa...

Vi har den i No salen och den är otroligt bra enligt de lärare som har använt den!

fröken T sa...

Grattis! Jag fick en i "julklapp" förra året och den har verkligen varit väl använd och populär hos mig och barnen.Ska bli kul att läsa om hur du och dina elever kommer använda den.

ITChristina sa...

Grattis! Jag tror ni kommer blir väldig nöjda, du och dina elever. Det ska bli mycket spännande att läsa om vad som händer hos er. Lycka till!

IT-mamman sa...

GRATTIS! Då måste du be din rektor att du får åka till Bett-mässan i London i mitten av januari! Säg du kommer att få se massor av Smartboards där och lära dig massor om hur de funkar.
Och så ses vi! :-)
P.S. Jag vill också ha en Smartboard.D.S