16 november 2008

Nr 1000

Ser på min besöksräknare att jag är den 996:e besökaren. Det får mig att fundera på alla er som varit här för att läsa, kommentera eller fundera. Jag undrar vem ni är, var ni befinner er och om mina tankar får era tankar att snurra igång. Jag blir väldigt nyfiken på vem den 1000:e besökaren är. Om just du är den nr 1000, kan du vara snäll och skriva en liten kommentar - det kommer jag att uppskatta. Tyvärr utlovas inga fantastiska priser men jag är glad att just du är min 1000:e besökare ... Välkommen tillbaka ...

2 kommentarer:

Mia sa...

Nehej!
Jag blev INTE nr 1000... = /
Men 1007 är väl inte så illa det heller tycker jag = )
Jag är rätt ofta här och läser skall du veta kära vän! Men jag är heeeelt hopplös på att kommentera här....förlååååt..Men nu vet du att jag är här och läser i alla fall - och det med stor behållning! Du har en innehållsrik och väldigt fin sida här! = ) (oxå... ; )
Kram på dej!
//Mia

Katariina sa...

Hejsan!

Är besökare 1036 (tror jag det var) och kan berätta att jag är en mammaledig lärare på 27 år från Örebro. Läser din blogg lite då och då för att hålla kontakten med mitt yrke. Saknar jobbet, samtidigt som jag njuter av att vara hemma med min son. Tycker din blogg är bra och gillar att du delar med dig av dina erfarenheter från skolan! Blir inspirerad av att läsa här. Hittade bloggen genom att du kommenterat på Ann-Marie Körlings blogg. Kollade in din blogg och fastnade för den.